ندای شوش من
ندای شوش من

 .

.

تو ستاره منی در شب های بی ستاره
تنهام نذاری بری که تنها میشم دوباره

.

.

.

تن های ما تنهاست
دلهای ما با هم
دل از تو لبریزست
تنهای تنها هم

.

.

.

عشق من ! با تو نگاهم زیباست
ابرهای تیره ی غم رسواست
شعر و غزل بهانه اند که بگویم
آری ، بی تو این دل تنهاست

.

.

.

امشب برای گریه ام یک شانه می خواهم که نیست
در این خرابات جهان یک خانه می خواهم که نیست
در غربت چشمان تو ، تنهاییم آواره شد
در وصف این نامردمان یک واژه می خواهم که نیست

.

.

.

مثل آتیش تو صحرا
یا که طوفان تو دریا
مثل ظلمت توی شب ها
جون به لب موندم و تنها

.

.

.

من تنهایم ، تو هم تنهایی ، بیا با هم تنها باشیم

.

.

.

اگه می دونستی چقدر تنهام ، همیشه برام اشک می ریختی
اگه می دونستی همیشه اشک می ریزم ، هیچوقت تنهام نمی ذاشتی

.

.

.

راضیم به خوشبختیت حالا با هر کی باشه
گرچه دل من تنها شده ، ولی یاد تو همیشه باهاشه

.

.

.

تنهایی خیلی سخته وقتی چشمام به راهه
وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه
تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم
تنها می مونه دستم با این دل شکستم

.

.

.

یکی تنهاست ، تنها اومده ، تنها مونده ، تنها یه آرزو داره که تو تنهاش نذاری

.

.

.

تو نباشی تا قیامت بی کسم ، در تمام زندگی دلواپسم

.

.

.

سهم من از این عشق ، یک نقطه چین شد
او رفت و این دل تا ابد تنهاترین شد !!!

.

.

.

یه سوال دارم ! کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ؟
من که نه سنگ بودم و نه کوه ، پس چرا تنها شدم ؟

.

.

.

خدا تنهاست ولی ما که خدا نیستیم
فریادها مرده اند و سکوت جاریست
تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است
می گویند پس چرا تنهاییم ؟‎

.

.

.

در شب بی کسی ام ، یاد تو مهتاب من است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, توسط Fayyazi Pour